Mom084 QueenBeee d vitamini kullanıyorsanız olabilir bizde yassadik o durumu 1 yasa yakın kapandı normal zamaninda
Mom084 QueenBeee sağlık ocağının bize d vitaminleri erken kapanmaya sebep oluyor demişti öğün özel doktorouma götürdüm oda doğruladı kesmistik
QueenBeee Mom084 doktora onu söylemedim. Yani o da sormadı bana Demir ilacı hangisini kullanıyorsun diye. Devit 3 kullanıyorum. Olmazsa doktorumla bu konuyu tekrar görüşeyim
Alpitom Biscolataerkegim merhaba tekrardan 🥰 biz kontrole gittik şükürler olsun bir sıkıntı yok dedi 🥰
Alpitom Biscolataerkegim yok hayır kendi doktorumuza bugün tekrar sordum herhangi bir problem yok. Ben sadece Bilgi vermek için söyledim dedi yani ben bir ay boyunca kendi kendimi üzmüşüm 🥰
Biscolataerkegim Alpitom Yok öyle düşünme hiç 😊 İnan insan çok üzülüyor kendini perişan ediyor ama için rahat etti. Artık oğluna bakıp bakıp acaba mi demeyeceksin iyi ki tekrar götürdün içindeki şüpheleri attın köşeye 😘