Alpitom Merhaba canım Sürekli gittiğimiz doktorlar bıngıldak kapanmak üzere diyorlardı. Baş çevresi küçük çıkıyordu hatta 2,5 ay hiç büyümedi doğduktan sonra. Bir aylıkti kullanmayın d vitaminini dediler. Çocuk doktorlarina götürüyoruz farklı farklı hepsine soruyorum erken kapansa ne olacak ne oluyor yani diye. Bir sorun olmaz diyorlar. Takip edecez baş çevresini diyorlar.Tabi benim içime şüphe düştü araştırdım internetten karşıma kafatası şekil bozuklukları çıktı. Yaşadığım yerde de ilgilenecek doktor yok 5 aylıkken ailemin yanına gittim orda iki tane beyin cerrahı bir de profesörle görüştüm tomografi falan çektiler. Bu tanı kondu. O ara birkaç şehir dışından doktorla konuştum Adnan hoca da dahil olmak üzere. Öylelikle öğrenmiş olduk.