Sadecezeynep Avent 0-6 aylık cam biberon kullanıyorum memnunum anne göğsüyle uyumlu bebek kendisi çekmeden süt akmıyor
Ozbek42 Baybymucize ben normalde biberon kullanmıyorum ama elimde olsun diye almıştım içinde su varken çantadaydı çantam ters dönmüş o şekilde yolculuk yaptım saatler sonra fark ettiğimde hiç dökülmemişti 😁
Ylnsrp_1 Baybymucize 2 yıl kullandım hiç bi akıtma sorunu yaşamadım çok çok memnun kaldım. Cam olunca temizliği de iyi oluyo