Eise aptamili tek kullanınca kabız yaptı bizde daha önce kullanmıştım hatta doktor hippin kaşık mmasını dene dedi onuda yemiyor aklıma dönüşümlü kullanmak geldi aptamil kilo aldıran bir mama çok kilo almasında da değilim ama bizim ki hiç almıyor bende bi dönüşümlü deniyim mamayı belli işe yarar her yolu deniyorum artık 🤦🏼♀️😊