Oğlum 4 ay 24 günlük kilo alımı çok az mama ile besleniyor hipp kullanıyoruz kabızlık sorunu olduğu için bunda çare bulabildim dönüşümlü olarak aptamilde kullansam sorun olur mu? Kilo alımı yok denecek kadar az 18 günde 95 gram almış doktor ilerleyen zaman içinde kilo alımı böyle devam ederse sıkıntı olur dedi mamayı 2 saatte bir 150cc ver dedi ama onuda içmiyor 120 veriyorum ama hipp pek kilo aldırmıyormuş gün içinde bir mama saatinde hipp diğer mama saatinde aptamil versem sorun olur mu? Ek gıdaya geçtik bugün 3. Gün ama tadım aşamasında olduğu için kilosuna etki etmicek.