Ahmetsalih Miskokulumm iskenderun güzel denizi var biliyosun sosyal bi yer yani ben oraya yakin bi yerde oturdum arsuz da eşimin tayini oraya çıkmıştı gidip geldim sık sık iskenderuna
Miskokulumm Ahmetsalih evet denize bayiliyorum zaten ama istanbullu olarak orda yapabilirmiyim acaba bide aileden ayrilmak zor olacak galiba :((((
Nuryalcndag Miskokulumm Hatay ucuz bir şehir, İstanbul gibi karmaşık değil, burada aç kalınmaz,İstanbulla kıyaslanırsa tabiki havası da temiz,İskenderun zaten deniz kenarı güzel yer, sadece yazın aşırı nem sıcak ve sinek oluyor 🙄😊
Miskokulumm Nuryalcndag ://ayy sorma o sicak gebertio insani afedrsin dus alion giyinmeden ter dökuyo insan;))(
Asya2402 Ahmetsalih Ben Hatay Antakyalıyım 😊 Başka şehirde görev yapıyorum ama yaza tayinle geleceğiz inşallh 🙏🏻