Miskokulumm Ahmetsalih merhabaaa hatayli değilim ama hatay geliniyim kirikhan/iskenderun ;) istanbulda oturuyoruz esimin ailesi orda ve bana agustos eylul gibi oraya yerlesicegimizi söyledi,😭😫 nasil olur bilmiyorum 4 aylik oğluşum annemler istemiyorlar gondermek bende istemiyorum ama nasil olacak bilmiyorum orda yaşam nasil yapabilir miyim 28 yildir dogma buyumu istanbul olarak
Nuryalcndag Miskokulumm Hatay ucuz bir şehir, İstanbul gibi karmaşık değil, burada aç kalınmaz,İstanbulla kıyaslanırsa tabiki havası da temiz,İskenderun zaten deniz kenarı güzel yer, sadece yazın aşırı nem sıcak ve sinek oluyor 🙄😊