Defnelinaa Evet canım gerekli, göz kasları prematüre bebeklerde doğduklarında gelişmemiş oluyor, bu kasların tamamen geliştiğinde emin olunana kadar ayda bir gibi çağırıyorlar, sonrasında da 5 yaşına kadar yılda bir. Bizim göz kaslarımız normal mesela, ama bir gözünde hafiften bir içe dönüklük var ve şaşılıkla ilgili kendiniz randevu alamıyorsunuz. 1 yaş muayenesinde rop kontrolünü yapan doktora anlattım baktı hemen ilgili doktora yönlendirdi ve 6 ay sonrasına düzelmezse gel diye randevu verildi bu ayın 27 sinde bakalım ne dicekler düzelmedi malesef 😔