Merhaba Kızlar 34+0 da doğum yaptım bebeğim kuvez de kızım 1870 gram dünyaya geldi bugün 5. Gün 1940 olmuş , solunum kendisi yapabiliyor 2000 gr olunca taburcu edilecek . Ben çok korkuyorum o kadar minik ki evde ona nasıl bakacağım , ya bir şey olursa ben fark etmezsem diye . Memeyi alıyor emmeye çalışıyor ama çenesi çabuk yoruluyor biberonla daha kolay besleniyor. Benim gibi prematüre bebeği olan anneler evde nelere dikkat etmeliyim ? Bakım konusunda tecrübelerinize ihtiyacım var