Birprensesannesi27 Merhabalar oncelikle bende yeni doğum yaptım, rabbim sağlıkla huzurla büyütmek nasip etsin insallah, 3 gün banyo yapma demisti doktorum bana da bende ne olur ne olmaz diye 5.günümde bandajı açtım kafami hafif öne değilde, geriye dogru egilip duşumu hizlica alıp çıktım cok su degdirmesin diye. Bu arada benim estetik dikişti çokta belli degildi. Çok terliyorsunuz zaten daha hala bende terliyorum sık sık çamaşır değiştirdim bir problem olmadı cok şükür 🤗🙏🏻🙏🏻Bu arada hayırlı ramazanlar 🤗