Canımız annelerimiz hayırlı sahurlar hayırlı bereketli ramazanlarınız olsun sezeryan olan annelere sorum olucaktı bu gun kızımla 5. Günümüz doktorum dedi 4. Günden sonra yarayı pansuman yapmayın acık kalsın bende oyle yaptım fakat depend takıyorum ve yaramın ustne geliyor ustunde taytım ve eşortmanımda var biraz terliyor hep degil ama yatarken felan siz nasıl tuttunuz yaranızı korkuyorum perşembe gunu kontrolum var siz nasıl yaptınız nasıl acık bıraktınız yaranızı birde banyo yapmaya korkuyorum afedersiniz keci gibi koktum artık 4 gündir terle terle 😂 banyo yaptıktan sonra sıkıntı yaşadınız mı?