Eşim doğum hediyesi olarak bana kızımın ismi yazılı bi künye almıştı geçen pikniğe giderken taktım ve maalesef orada kaybettim eve geldim bi baktım Yok kolumda fiyat 12 bin di neyse ben çok üzüldüm eşimle gidip oraları aradık oturduğumuz masanın tam altında çok şükür Bulduk🙏