Grupyildizi benim ki biraz değişik . Annem bana düğünümde bir kolye takmıştı. Zincirini kullanıyordum ama ucunu kullanmıyordum . Anca düğünlerden düğüne takıyordum ucunu . Neyse bir buçuk sene önce taşınıyoruz . O kolyeyi kutusuna koymayı unutmuşum eşime söyledim bunu unutmuşum napacağız bu kalabalıkta kaybolur diye . En son hatırladığım konuştuğumuz bu . Aradan birkaç ay geçti kolye yok . Annem içinde çok değerli bir kolye . Evin altını , arabanın altını üstüne getiriyorum kolye yok. Kardeşlerim geliyor söylüyorum her yeri dip köşe yapıyoruz yok. Annem soruyor kolyeni takmıyorsun nerde diye canım istemiyor diyip geçiştiriyorum ama okadar çok üzüldüm ki. Keşke bozdursaydım da yeseydim bu kadar zoruma gitmezdi diye . Kolye aklıma geldikçe moralim mahvoluyordu. Ama böyle bir sene aradım kolyeyi. Hafta bir düşünüyordum . Velhasıl 2020 Ekim’de evlilik yıldönümümüzde. Tamam komidinden birşey alacaktım . Bir açtım çekmeceyi kolye karşım da . Ayyy dünyanın en mutlu insanı ben oldum 😍 annem düğün günümde takmıştı tam da aynı gün kolyeyi buldum 😍😍 ama hep böyle şanslı değilim . Öğrencilik zamanı çantamı arkadaşıma emanet ettim tuvalette. çantam düştü fondötenime kadar kırıldı . Neyse bi çıktım herşey dağılmış. İç fermuarlı cebinde de yüzük ve altın kalın bundan 9sene öncenin parasıyla 2000 liralık bilekliğim vardı. Ogün hiç bakmak gelmedi aklıma birkaç gün sonra çantaya bi baktım . Benim altınlar yalan olmuş. .yerinde yeller esiyor