Meltemavi Doktorun zaten vermiş en güzel bilgiyi. Anne sütünün antibiyotik özelliği var, herşeye çare gerçekten. Benim bebeğimede oluyordu damla kullandım geçmedi en son süt damlattım gözünün içine, bir kaç damlada pamuga damlatıp beş dakika sonra sildim ertesi gün hibjrşeyi kalmamıştı. Şuan hiç olmuyor 6 aylık ama bebekken bu şekilde geçirirdim