Fatmanaz arkadaşın yazdığı mesaj kopyalıyorum direk "Canım bebeğini tam kavratarak emzirsin. Lansinoh ve garmastan sürmüştüm ben sık sık. Bir de ucuna birşey değdirmesin. Zedeletmesin yani. Kalkan da işe yarıyor. Ucuna teması önlüyor krem sürünce. Ama en önemlisi doğru emzirmek. İnşallah kendilinden geçer canım. Cok geçmiş olsun inşallah."