Fatmanaz 15 gun oldu dogum yapali aventin gogus kalkanini kullaniyorum iyiki almışım yoksa asla dayanamazdim. Cunku gogus ucu devamli kiyafete değiyor yapisiyor daha cok zedeleniyor birde bebek emerken tahriş oluyordu. Ama kalkan gerçekten koruyor ve hava almasını sağlıyor bir faydasi daha gogsumde biriken sütun fazlası içine akiyor birikiyor. Kisa da not düşeyim, tahinin üzerinde biriken yağ ile göğsümü her emzirmeden sonra nemlendirdim. Allaha cok şükür 2 gunde yaralarım kapandı.