74 ile hamile kaldım 80 ile doğum yaptım 71 e düşmüştüm şimdiler 75i zorladı Sezaryen olduğum için göbek de kaldı aynaya bakmak istemiyorum resmen emzirdiğim için diyette yapamıyorum yeşil çay içemiyorum kız bırakmıyor ki yürüyüş spor yapayım bende napıcam bilmiyorum ya 🤦♀️🤦♀️🤦♀️