ebz09 Evet doğrudur. Ama babam şuan iyi olsaydı da benim bu yorumlara tavrım aynı şekilde olurdu. Aslında açık konuşmak gerekirse takmıyorum söylenen şeyleri. İnsanlar hep konuşur çünkü. Ben yalnızca şuna sitem ediyorum. Aslında sormak istenen soruyu anladıkları halde hep bir dalga geçme, yerme, alay etme girişimine karşı sitem ettim. Yoksa bana yapılan bana yanlış gelen yoruma sitemim ve normal zamanda da olsa bu şekilde karşılık veririm. Yani babamın hasta olması veya babamın ölecek olmasıyla benim bu cevaplarımın zerre alakası yok. ben bir kabullenişteyim zaten. Teşekkür ederim 💐