mutlukalp21 Hayır ilk zamanlar sarılık riski oldugu için saatte bir emzirmelisin. Senin bebeğin üç aylık sarılık riski yok, açikınca anlıyor aciktığını ve haliyle uyanıyor. Ve şöyle birseyde var yemeğin yanı sıra düzenli uykuda bebegin sağlıgı ve büyümesinde büyük yeri var. Biz 3 aylıkken 12de yatar, deliksiz 7ye kadar uyurdu sonra her istediginde emzirirdim simdi keske deliksiz uyusa diye dua ediyorum gecede 3 kez kalkıyor