mutlukalp21 Kilo alımı iyiyse aslında sıkıntı yok çünkü zorlayınca da emmiyorlar ztn hem size hem bebeğe eziyetten başka bir şey olmuyor gece beslenmesi doktordan doktorada değişiyor acıkan bebekte uyumuyor ztn ağlıyor o yüzden rahatım ben o konuda acıktığı an hemen uyanıyor sizin bebişte öyle yapıyorsa rahat bırakın bence ama yine de karar sizin tabi ki