Egeasaf20 canım çorabını çıkartma. Yüksek ateşte bile doktorlar herşeyini çıkarttırıp çorabı bırakıyorlar. Kızımın havale geçmişi var bu konuda çok hassasım ben de ama 37,4 yüksek bir ateş değil fakat gece devamlı ölçerek başında durun nolur nolmaz ince giydirmeniz ve üstünü örtmemeniz yeterli olur şuan için