Egeasaf20 Kı dur Bi sakin ol acil diye yazmışsın korktum ateş 38.5 kadar normal yükseklikte sayılıyor. Müdahale etmeyin derler. Üstünü ince giydir odası 21*22 dereceyi geçmesin. Eğer ateş 38.5 i geçerse ılık su ile ıslatılmış pamuk yada pamuk lu bezi baş, koltuk altı ve kasıklarına koy Bi süre bekle kontrol et yükselme durduysa aynı şekilde beİ yıkayıp yalayıp devam et. İlaç verme. Eğer ateş yükselmeye devam ediyorsa ayına göre uygun ateş düşürücü verirsin. Eğer ateş düşüyorsa korkma. Eğer ilaca rağmen düşüyorsa o zaman Bi doktora göster mende fayda var. Çok geçmiş olsun canım.