Busu Goksununannesi valla benim ki ne bulsa emiyor 😬 wee ile denedim emdi aventte var düz,damaklı hepsini emiyor 2 aylıkken tam alıştırdım tabi tek sorun gündüz uyanıkken falan emmez sadece uyurken
KubosM Goksununannesi Bende sizin gibiyim 3 aylık olacak oğlum ne denediysem almadı çok huysuz birini alsaydı oda bende rahatlayacaktım sanırım benimkide tutmayacak 🙄
Browni Goksununannesi ilk wee denedim olmadı sonra avent aldım direk tuttu smdide avent bibs karışık kafamıza göre
ceylin33 Phılıps avent ultra air kullanıyoruz 10 günlüktü verdiğimde ilk vermemizde aldı başka marka emzik almadım aynı seriye devam
keremrvm Avent kullaniyorduk bibs verdim de tiksindi 🥲 emzik tutmuyor en sevdigim seydi aslinda emzikli bebe