Goksununannesi Hanımlar bebeğim bi türlü emzik tutmuyor avent wee baby chico nuk denedim ama tutmadı sizin bebekleriniz emiyor mu acaba emiyorsa hangi marka 4 aylık oldu kızım acaba tutmayacak mı bi daha
Utkucan Goksununannesi ben yalnızca avent denedim tuttu canım ama hepsini denediysen komple emzik istemiyor olabilir
buselidunya Goksununannesi wee baby denedim olmadı, bips denedim olmadı en son philips avent denedim onu tuttu 🙃
Aslanmamy Goksununannesi bibs kullanıyoruz doğduğundan beri bir sıkıntı yaşamadım diğer ezikleri tutmuyor ama bibs 1 aylık bir emzik olduğu için yenisi gelene kadar avent verdim tutmadı
Eymen11 Goksununannesi Emzik tutmadan yana sıkıntımız yoktu çok emzik denedik hepsini patlattı maşallahı var damakları çok kuvvetli 3 günde bir patlatıyordu en son philips avent aldık baya dayandı hala kullanıyoruz