Etibrownimm merhaba canım. Baya geçmiş üzerinden. Benim de kızım 2 aylık ve aşırı kusuyor. Çürütüyor genelde öyle kusuyor ama kusarken ağlıyor. Zorlanıyor yavrum. Üst baş kalmıyor. Dediğin gibi birinin kucağına almasından korkar oldum. Kim alırsa omzuna mendil veriyorum. Millet sevemiyor doğru düzgün hep kusar deyip omuzlarına bez verdiğim için. Senin ne oldu geçti mi acaba. Çok zor bşr durummuş. Beni en iyi sen anlarsın