FilizHasanGunduz kuzum sen o şurubu araştırdın mı? Benimde bebeğim 2 aylık falandı bir doktor yazdı internetten baktım yurtdışında yasaklanmış ve zararlı bir ilaçmış daha sonra başka doktorlara sordum kesinlikle kullanma Dedi kusması zamanla geçecek dedi 5 gün sonra 4 aylık olacak hala tam gaz devam kusmamız herkes 6. Ayda bitecek diyor vallahi artık gücüm kalmadı bir yere gitmek istemiyorum kimse kızımı alsın istemiyorum kim kucağına alsa onlara kusuyor evin her yeri bez dolu işin kötü tarafı bozmadan kusuyor o yüzden kilo alamıyor zayıftır kızım 2 aydır da feci şekilde meme reddi yaşıyorum sadece uykudayken 2 dk emer bitti 😔 uzun oldu canım kusura bakma