Elaa11 Diana07 biz de ertesi günü çıkardık ama yapışmıştı çocuk mahvoldu çıkarırken. Zeytinyağı dökün bol bol demişti.oyle yaptık.biraz zor oldu dediğim gibi.. bı arkadasimda da bir saat sonra çıkarmış doktor sargı bezini.bizde 24 saat kalsın demişti.
Ali_Han20 Diana07 benimki şişko oldugu için içine kaçtı çiş haşıncada sünnet den yarım saat sonra çıktı hiç bir şey olmadı. Bol bol krem sür sıkıntı olmuyor
Utkucan Diana07 canım sadece krem sürmende yeterli olurda kanaması sızıntı şeklinde devam ediyorsa doktora götür hemen ama yok biraz geldi durduysa sıkıntı etme
Diana07 elifff13 canım o konuda hiç bir bilgim yok özel hastanede yaptırdık oda bizim sünnet planımız yoktu daralma oldu ve daralmadan dolayı idrar yolu enfeksiyonu olmuş 😔 sürekli ağlıyordu bi gittik ben gaz sanıyordum meğer yavrumun derdi başkaymış
Utkucan Diana07 Tamam devam etmiyorsa korkma hiç ama beze değmesin bir.süre evde kağıt bardak varsa onu kes daralt biraz bantla yapıştır bu bardağın içme kısmını bebeğe taöaz edecek şekilde yerleştir beze sürtmesin sabaha kadar en azından
Umutpasa elifff13 bizim burda devletlerde yapmyolar cnm pandemiden dolayı ama diğer türlü 1 yaş altı yapıyo devlet