Diana07
Valla canm her doktorun stili farklı galiba. Bizim sargı bir hafta durdu nerdeyse o çişi iyileştirecek dendi asla siz çıkarmayın kendiliğinden düşecekmiş. Öyle de oldu kendiliğinden düştü. Bir tüp merhemi döküp ikinci sargıyla öylece kaldı. Kaka ya da ben çok dikkat ettim bulaşmasın diye, bulaşma riakibe karşı da zaten üst sargı vardı çıkarp atarsn onu dedi