Alvin0 bende tam bir akrebim.ne yapılan iyiliği unuturum ne de kötülüğü 😈samimiyeti severim ama hemen bulunduğum ortama adapte olmam ilk önce karşımdakileri gözlemlerim sonra gerektiği şekilde samimi olurum.biraz iyi niyetliyimdir karşımdakini sevdiklerimi kendim gibi görürüm ama kırılan taraf ben olurum o yüzden.sevdiklerim için yapamayacağım birşey olmaz elimden geldiğince.inatçıyımdır eğlenmeyi severim.sevmediğim 1 huyum var biraz kibirliyim sanırım.