Oğlak burcuyum ve tüm özelliklerini taşıyorum😁 aşırı mantıksalım, işkolik olablirim. Hırslıyım her konuda hep en iyisi olmalıyım🤭 çalışma hayatında çok başarılıyım tutumluyum ama mantığıma yatan seylere verdiğim paraya asla acımam. İnatçıyım, dediğim dedik olablirim çünkü hep en iyisini ben blirim kafasındayım bi işimi asla baskasına yaptıramam kesinlikle kndim yapmam lazım çnkü yapamaz diye düşünürüm. Biraz karamsarım her şeyin ilk kötüsünü olumsuzunu düşünürüm. Hiç oyunlu olamam seviyorsam belli ederim sevmiyorsam direk söylerim o yuzden dşarıdan hep soğuk görünürüm. Aşk konusunda çok sadık bi insanım sevdiğim insana karsı annesi gibi davrandığımda olabiliyor zaman zaman. Annelikte en iyisi olmaya çalşıyorum hep kurallarım var malesef aşamıyorum❤