Alvin0 ben Kova burcuyum, özgürlükçü, ayakları yere basan, mantık ağır basan bir tarafım var, hayatta hep çalışkan çocuk oldum ama en kötü dezavantajım insanları hayatıma zar zor sokuyorum. Yani o anda hoşsohbet muhabbet ederim ama dost diyebileceğim kişi sayısı çok azdır hayatımda, yok yani aramam sormam. Bunu değiştirmeyi çok isterdim ama her seferinde yok yani içimden gelmiyor diyorum. Yükselenim akrep, hırs ve özümdeki kıskançlığı burdan alıyorum ama Kova kıskançlığımı fena bastırıyor. Ay burcum Boğa. İflah olmaz bir tembelim, 7 senedir evden çalışıyorum gıkım çıkmıyor :) yani burçlar bende çok işliyor :)