Eylusunannesiii Semaylmz18 cok gecmis olsun canim Allah sifasini versin kuzunun. Benm ark cocugu 1 hafta serumla beslenmişti bayağı ağır gecirdi o umarim cok cabuk atlatir
Semaylmz18 Defnem20 hayır kesinlikle yoktu yani pek evden de çıkmıyoruz doktor içtiği sudan banyoda ki sudan bile olabilir dedi havacık yoluyla az miktarda geçiyormuş
Semaylmz18 ilkgozagrimmmm bizde ilk ishal başladı diş sandım 1 hafta kadar. sonra üstüne kusma ve ateş başladı kusma günde 7-8 defa salgın varmış Allahım korusun hepsini
Semaylmz18 Arassbusss allah razı olsun aşının ne kadar önemliği olduğunu biliyordum ama maddi imkanlar.. keşke zamanı geri alabilsek😥
Semaylmz18 Defnem20 kusma bitti ishal devam yemek yemiyor ona çok üzülüyorum daha iyi olucak inşallah 🙏🌸
Defnem20 Semaylmz18 evet Allah korusun rabbim bir an önce şifa versin bende yaptırmadim.hep de korkuyorum bebeğiniz kaç aylik
Gns- Ekici35 devlet bu aşıyı karşılamadığı için sağlık ocağı genellikle söylemiyor. İlk doz 3. Ayda yapılıyor.