Aşı 100% korumaz sadece hastalığın etkilerini azaltır o kadar keşke herkes asi yaptırabilir ama tam covid zamanı çoğu insan işinden gücünden oldu az maaş alan var her şey ateş pahası ücretli bir aşı olduğu için yaptırmak çok zor ne yazikki şükür hastanede tedavi edilebilen bir hastalık çok geçmiş olsun zamnla geçecektir elbet 🙏👍