Cancanoo00 bizim çocuk doktorumuz şuan pandemi olduğundan aşı yoğunluğu olduğundan yapmayabilirler demişti. Telefonla sağlık ocağını arayıp hemşiremizle görüştüm. İlk önce doktorunuzun reçete etmesi lazım dedi. İlk çocuğuma da sağlık ocağında yaptırdığımı böyle birşey istemediklerini söyledim. Ozamanlar hemşiremiz farklıydı. Doktorumuzun önerdiğini yaptırmak istediğimi söyledim . Tamam yaparım dedi yaptırdık . Birde ana sağlığı doktorunuzla görüşseydiniz