Cancanoo00 Kizlar birazdan aşı almaya gididcem komşum soğuk alınması gerektiğini söyledi 3 aylık bebeği olup yapanlar kaç doz yaptınız
Mlkmhrrm Cancanoo00 2 doz yapılıyor eczaneden alırken buz küpü veriyorlar zaten yanında ilkini 3 aylık ikinciyi 5 aylıkken yaptırdık
Benimo Cancanoo00 2 doz olan da var 3 doz olanda. Bizim hemşiremiz aynı etki 2 dozluk olandan alsanız yeter dedi. Kendisi yaptı. Tadı çok kötüymüş bebeğin biraz midesi bulandı yaparken. Siz de yapabilirsiniz ama yanaklarına doğru değsin ucu demişti hemşire. Kusma görülebilirmiş normalmiş
eceunverkanra Cancanoo00 Hastanede yaptirirken buzlu ilac cantasiyla asiyi getirdi hemsire isinmamasi gerekli sanirim ona dikkat ettiginiz surece bir sorun olacagini sanmiyorum. Eczaneden de soguk verirler zaten eger ki sogukta saklamiyolarsa zaten problemlidir o sekilde anlayabilirsiniz
Merveekose Canım rota 2 doz şeklinde 3. Ayında ve 5. Ayında yapıyolar eczaneden alacaksınız soğuk veriyorlar zaten yanında buzlu şekilde
Utopikogretmen Cancanoo00 nasıl yapmıyor yapıyorlar ebeyle bir görüşün,kendiniz yapmayın sonuçta tıp eğitiminiz yok allah korusun bir sorun olur felan,iki doz aynı anda değil 3.ayında 1.doz ve sonra 5.ayında 2.doz
Epifenomen-gkc Cancanoo00 bir defada bir doz yapılıyor ve soğuk yapılması lazım asla ısınmaması lazım. Ben ikisini de evde kendim yaptım. Hastaneye sağlık ocağına sokmadım kızımı
Merveekose Cancanoo00 hayır canım sağlık ocağı yapıyor reçeteye gerek yok ilacı götürün verin direk yaparlar bence siz yapmayın onlar daha iyi usulunu biliyo neticede zor değil şırıngayla ağıza veriyon ama dediğim gibi
Epifenomen-gkc Cancanoo00 önce emziriyorsunuz emzirdikten 15 dk sonra falan (mümkünse uykuya yakın) toplamda 10 damlada veriyorsunuz ağzına. Bir kere sıkıp bir dk bekledim (doktor öyle önerdi) öyle öyle 10 kerede verdim sonra uyuttum kusmadı zaten uykuya yakın verdiğim için
Epifenomen-gkc Cancanoo00 Hanımefendi hayır. Tek seferde tek doz. Bir defada sadece bir doz vereceksiniz. 5. Ayında tekrar bir doz alıp içireceksiniz. Toplamda iki tane bu kadar