Nurr6565 Ayyy o gunlerim geldi aklıma… Spinal sezaryen sonrası omurilikteki bos kaybından oluyor cok arastirdim 2 tane anestezi uzmaniyla gorustum. 15gun icinde toparladım tamamen geciyor oncelikle telas yapmayin. Yapacaginiz seyler su sekilde yaticaksiniz ve kalkmayacaksiniz surekli yatmaniz lazim, bebegi emzirmek ve tuvalet yemek haric hic kalkmayin. Bol su icin gunde 4litreye yakin ve kafein. Kahve icip, bitter cikolata yiyebilirsiniz. Anestezi uzmani bana minoset plus vermisti agri kesici olarak icinde kafein oldugu icin o iyi gelmisti tavsiye ederim ben de emziriyordum sorun yasamadik doktor onerdi. Bunlari yaptiginiz takdirde bas agrinizin azaldigini goreceksiniz. Cok gecmis olsun saglikla buyutun bebisinizi🤍