Bende spinal anestezi ile sezaryen oldum eve gelince baş ve sırt ağrısı cektim. Bol sıvı tüket ve doktorun verdiği ilaçları mutlaka kullan aç kalmamaya özen göster. Biri bebişle ilgilenirken duş da iyi gelir ( ben duşta rahatlamıştım açıkçası )
En kısa zamanda atlatırsın inşaAllah geçmez gibi geliyor ama geçiyor ☺️