Annesinin_prensesj Aynı şeyleri yaşadık. Yapılacak tek şey sabretmek 🤷🏻♀️ Çok çare aradım, çok şey okudum ama sonunda çocuğun böyle dönemleri olduğunu, normal gelişimsel özellikler olduğunu kabul ettim. İnsan kabullenince kafası daha rahat oluyor. Geçecek annesi, bu bir dönem yalnızca.