Sibellamom Anneler, bestlak damla, solgar malt gibi süt arttırıcılar kullanıyor musunuz? Doktor tavsiyesi ile mi kullandınız kendiniz mi aldınız? Ya da doktorunuzun önerdiği birşeyler var mı?
Zeynepnefesinannesi Sibellamom ne kullandıysam artmadı doktor tavsiyesi kendim valla gerçekten ama gerçekten işe yarayan bişey bilen varsa banada söylesin yeter artık mama takviseyi istemiyorum çocuğum kalasının düzenini bozdu mama daha da katılaştırdı ve zor yapmasına sebep oldu
pogacayanakli_aylamm Sibellamom tatlandırılmış yeşil zeytin, dereotu, kimyon baharatı, rezene, bukgur pilavı ve simit aşı
Angel35 Zeynepnefesinannesi canım doktorum bana motilium diye bir hap verdi bayagı Çoğaldı sütüm eczaneden reçetesiz alabilirsin bence al dene günde 3 kere içiliyor
Kelebegimmmm Zeynepnefesinannesi sağım yapın. O kesin artırıyr. Emdikten sonra sağın. İki saate sağın gece gündz
ikizbabymom Angel35 normalde bulantı ilacı ama yan etkisi süt bezlerini çalıştırıyomuş kuzenimin sütü arttı o ilaçla
Angel35 Adababy Adababy evet öyleymiş ama süt arttırıyormuş doktorum verirken söyledi böyle yazıyor bu hap için ama en iyi süt arttırıcı bu dedi bir çok kişi de kullanıyormuş süt için bende fayda etti bilmiyorum
Epruu Sibellamom bestlak kullandım arttırıyo ama bereketsiz bişey damlalığını dandik yapmışlar 1 haftda bitti benim ben rezene içiyorum kefir boza içiyordum ama artık çıkmıyor havalar ısındı diye valla bol bol su başka da çaresi yok☺️
egoztrk Sibellamom solgar brewest yeast with b12 ile mamayı bıraktık zamanında, 15 aylık oglum hala emziryorum☺️
Hum34 Dere otu , havuç ve arifoğlu anne çayı. Bunlar kesinlikle sütü artırıyor. Benim sezaryenden dolayı sütüm geç inmişti. Bunlar sayesinde epey arttı. Deneyin bence.
Sedogan Sibellamom solgar bira mayasını kullanmayın. Gaz yapar bunlar. Ben mommy’s bliss I kullandim çok memnunum
turunculuanne Zeynepnefesinannesi bence en iyi arttıran şey sık emzirmek ve hatta sağmak. Süt gelmese de makineniz varsa sağın. Mutlaka artacaktır. Tabi beraberinde bol su. Ben sütüm azaldığını hissettiğimde makineyle sağıyorum. Çok faydası var bence. Kısa sürede süt çekme gücü yüksek olduğundan sanırım..