İki oğlumu da 3.ayına girerken yaptırdım allaha şükür hiç bir problem olmadı ne bardak ne bişey verdikleri merhemi sürdüm altını bezledim çıtçıtlı kullanma dedi 5 gün kadar bugün 3. Gündeyiz ilk gün bi fitil verdim iki gündür gayet iyi🙏 Ne kadar erken o kadar iyi bence sünnet işi geçe kaldıkça çocuğun psikolojisini bozuyor bence 🤷🏻♀️ Eşim sünnette yanına girdi iyiki küçük yoksa hayatta unutulacak bişey değil dedi canı çok acıdı dayanması çok zor ama sonrasını düşünüp yaptırdık bebekken