Öncelikle hayırlı geceler güzel anneler 💜
Görevimiz kutsal , hepimiz birer prensesiz ,oğlum 6 aylık, doğum yaptığımda doktor sanki mucize gibi oğlunuz “Peygamber Sünnetli, yarin sünnetli” dedi , bizde detaylarını bilmediğimiz için iyi birseh sanmıştık, 6 aylık olduğunda ise sunnet yaptırmak için hastaneye gittik , gerekli tetkikler yapıldı ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler, sunnetin kısa süreceğini ve saçma bir şekilde daha kolay olacağını düşündük, meğerse tam tersi daha da zormuş, bugun sünnetin 4. Günü ve oğlum harab düştü, ağlamaktan resmen sesi kısıldı, bugun sargilari alındı ve rahatlayacagini düşündük ama yine hiçbiriyle düşündüğümüz gibi gitmedi , halen her çişini yaptığında cok fazla ağlıyor , bu durum basina gelen var mi?
**** Sünnetten sonra ne kadar süreçte toparladinizz? Oğlunuzun durumu ne ?
💜 Buraya kadar okuduğunuz ve sıkıntıma hardimci olacaginiz için şimdiden teşekkür ederim ⚘
Anne olmak zor ama gülüşü yeter 🧚♀️