183834 sizi tebrik ediyorum 👏👏👏
Konu sahibinin ihtiyacı olan ve duymak istediği cevap bu. Ama herkes en zor benim çocuğum diyebilmek için malesef destek yerine köstek oluyor. 4 aylık bir bebeğim var şu an atakta olmasına rağmen 2. Ve 3. Ayından daha rahat günler geçiriyoruz. Her şey gittikçe kolaylaşıyor. 1.5-2 yaşında yürüyen konuşan yemeğini yiyen çocukların anneleri bu derece rahatlamışken neden hala 4. Aydakilere olumsuz söylemlerde bulunuyorlar bu forrumda anlayamıyorum🤷♀️🤷♀️