Prensannesii1 Zıbın ve pijama takımıyla yatıyor geceleri birde çok nadir giydirebilirsem şapka giydiriyorum. Bebekler ayaklarından değil kafalarından üşütüler bizimkide çorap giymekten nefret ediyor maleseff. Ayaklarının soğuk olması çocuğun üşüdüğü anlamına gelmez benim ayaklarım yaz kış soğuktur ama hiç üşümem öyle düşünün. Birde bizde erkek çocuğunu çok giydirmeyin askere gidecek soğuga direnci olsun derler ama ana yüreği sadece çoparsız yatırabiliyorum🤤😂