Prensannesii1 Alayay bazen beşiğinden aldığımda sırtı terlemiş oluyor farkediyorum uyku tulumu giydirdiğim zaman bi kat çıkarıyorum o zaman
Prensannesii1 Cgnege44 aynı annem gibi konuşmuşsunuz aynı şeyleri annemde söyledi sakınan göze çöp batıyor gerçekten geçen hastaneye gittim ben kat kat kat giydirdim millet incececik bi battaniyeye sarmış getirmiş çok şakımamak gerek aslında
Elif-ada Ensar-und-mutter ya çok fazla değil mi hele külotlu çorap çok zararlı diye biliniyor bence bi gözden geçirin isterseniz naçizane fikrim
Elif-ada Prensannesii1 ben bebeğim o aylardayken sadece patikli pijamalardan giydiriyordum çorabını soyuyordum yatacağı zaman uyandığında tekrar giydiriyordum sıkı sıkı
ikizbabymom Prensannesii1 kan dolaşımı içim diyolar ama ben doğduklarından beri geniş lastikli çorap giydiririm
Prensannesii1 Hant bende 5 Aya kadar bekleteyim daha sonra çıkarırım diyorum belki üşür gece çok kalkıyor emmek için
Hant Prensannesii1 emerken ayağını battaniye ile örtüveriyorum canım ben . Çorap kan dolaşımını etkiliyor çünkü
Pepito Prensannesii1 yanlis yapiyorsun usumuyor ben hic giydirmiyorum. Sen neysen o da o. Kac kat giyiyorsan nasil yatiyorsan onu da oyle yatiracaksin artik yenidogan degil