Prensannesii1 kesinlikle öyle ☺️Endişenizi anlıyorum,bende defalarca ensesine sırtına bakmaktan kızımı uyandırıyorum bazen o derece 😊Annelik yüreği,rahat olun üşümezler bende şuan atlet şortlayım,kızımda kolsuz zıbın ince alt üst pijama var sadece,birde karın bölgesini penye battaniyeyle örtüyorum tamamdır😅tamamen bile örtmüyorum sadece karın kısmı düşünün artık 😌yani rahat olun siz nasılsanız bi tık fazlası olsun yeter 💕