Yasminka2021 artık çekyat kalmadı. Koltuklar zaten yüksek. Robot, koltuk altlarına gayet girebiliyor. Ayrıca evet kapı arkasını falan süpürmüyor. O da adı üstünde robot eli ayağı yok. Ama gücünün yettiği yerleri aşırı iyi temizliyor. Her gün süpürge çalıştırmaktansa haftada 1 süpürürüm geri kalan vakit bana kalır