Eylulaydin kendi isteğine bıraktım canım zaten yan yatırmak 1 yaşına kadar tehlikeliymiş şimdi 7 aylık ne tarafa isterse yatıyo çoğunluğa sırt üstü yatıyo doğduğundan beri de sırt üstü yatırdım. Bizim basıklık emzirmeden kaynaklı oldu sağ göğsümü emdi sadece ondan