Pnrmus evet bugun 3, gunum tok karna içiliyor ilk 3 gun .satmıyorum ben bu arada bastan soylıyımde gelişmeleri soyleyım bağırsakların calısıyor baya .ve asırı tok tutuyor dun sanırım 6 saat bısey yemeden durabıldım .ve en guzel gelişme de su oldu goguslerımın masallahı var sutum arttı ve suan çocuğum benımm22 aylık normalde emdıkten sonra sonerdı asırı yumusardı göğsüm .emzırdıkten sonra bıle dolu hala .çok umutluydum bu çaydan yanıltmadı .tok tutması başlı basına guzel bı olay zaten .satmıyorum bı alakam yok tekrar dıyım de 😊satıyoda böyle dıyo demesinler aman