4bilge12 Benim kullandığımı biliyorsanız nasıl tipden hoşlandığımı zaten anlamışsınızdır😅 sanki kış’ın kullanıldığında ayrı yaz’ın kullanıldığında ayrı bi havası kokusu var. Sizin söylediğinize sanırım denk gelmiştim ama bakmamıştım aklımda bulunsun onada bakayim, çok teşekkürler❤️