Gaz birikmesi de kötü bebeğin canı acidigindan devamlı aglar emmez huysuzlanir bu durumda sende çok yorulursun masaj yap bol bol gaz damlası da aslında yardimci olurdu intrnette çok güzel detaylı bebek gaz masajları var deneyebilirsin hem bebeğin de rahatlamış olur